Ikea

Ringde svärmor som var snäll och körde ut mig till Ikea i förmiddags så att jag kunde handla lite smått och gott! Fick handlat nya prydnadskuddar och en filt till sängen, ljus till både sovrummet och vardagsrummet, nya kaffeskedar ( eftersom dom har en förmåga att försvinna - PAUL! ), underlakan och örngott.
Har fastnat för en stor tavla dom har på Ikea:

Tycker att den är otroligt fin och harmonisk i färgerna!
Var inne på Ikeas hemsida i går kväll och blev skit glad då jag såg att dom säljer fler av Gustav Klimts motiv nu.
Nu säljer dem även denna tavlan som jag också bara måste ha!

som om det inte skulle vara nog säljer dem även en väggdekoration på hela 150 cm x 200 cm som också är ett Gustav Klimt motiv.....Lucky me som snart fyller år :)



Fick nyss ett telefonsamtal från jobb, ska jobba i morgon kväll!
I morgon bitti ska Robin till tandläkaren och det är utflykt med dagis men det verkar som om han ska hinna dit innan dom sticker iväg, om inget annat får Paul köra och möta upp dem på vägen så att Robin inte missar utflykten.
Nähe du!, nu ska jag ta hand om min söta tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0