Middag, maskerad & en trött Robin

Sitter här och sitter typ...helt slut i huvudet.
Snackade med han som är lokalansvarig och där var tydligen någon som skulle lämna besked denna veckan om dem skulle ha lokalen den dagen jag vill ha den eller ej.
Vi kom överrens om att jag skulle ringa på onsdag och om den andre inte hade hört av sig skulle jag få hyra den...
I värsta fall får vi fira med släkten här hemma och skjuta på festen men jag hoppas verkligen att dem andra inte har hört av sig på onsdag när jag ringer honom.
Hade middagsgäster idag bjöd in Maggan och hennes dotter på kycklinggryta.
Lillkillen var helt slut redan innan middagen och ännu tröttare blev han efter sin egna lilla maskeradfest :)
Ikväll har han varit både riddare och dinosaurie.
Plötsligt blev det knäpp tyst och när jag kom in i vardagsrummet hade han slocknat på soffan i dinokostymen.
Han måste varit RIKTIGT trött för aldrig har det hänt att han somnat redan 18.10 :)

Imorgon sticker vi till Ullared!
Det ska bli kul det var ett tag sedan sist man var där nu.
Grannen kom precis in och lämnade nybakta kanelbullar  -GOTT!
Tack Maggan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0