Betnér & staketbygge!

Var ju och kollade på Betnér i lördags på konserthuset, gissa om det var kul!
Hade skitbra platser, det stod att vi hade plats på rad 5 på biljetterna men när vi kom dit så visade sig att vi hade fått platser på rad 2 :)
Föreställningen var helt klart värd pengarna!
När vi kom hem packade vi ihop lite grejer bara och sen bar det iväg igen för att fira Björn.
Det blev en trevlig och lugn lördags kväll.

Hjärtat var flitig med staketetbygget igår och nu är det bara det lätta kvar - "staketpinnarna" som ska sågas och sättas upp.
Snart har vi äntligen staket i den nya trädgården och slipper ha massa folk som rastar sina hundar precis utanför vår altandörr!
Har ringt runder på olika lokaler men det verkar som om ALLA här omkring är upptagna det datumet jag vill ha en.
Den sista jag ringde på skulle jag återkomma till ikväll eftersom det stod ett ? på den dagen och hon som svarade hade inte koll på vad det betydde......fan vad trött jag blir!!

Nä, nu måste jag förbereda lite inför middagen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0