15.900

steg fick jag ihop igår.. inte så pjåkigt! Följde med Ida hem till morsan igår kväll för att hundarna skulle paras vilket gick jätte bra. Nu är det bara att hoppas att det går bättre denna gången och att det blir mer än en valp. Madde och Anthony kommer snart hit på kaffe (kaka för Anthonys del) :) Idag händer det inget speciellt.. håller på att tvätta och sen ska det lagas lite middag. Idag blir det fiskgratäng till Robin och kycklingsallad för min del - mums! Nu är min tvätt klar för att hängas upp så det är vad jag ska pyssla med nu.
- Ha en skön dag i solen!

Kommentarer
Postat av: zara

Skit bra! :D Idag nolla min sig när jag slängde mig på sängen, hade gått 1600 bara men irriterad blev ja ändå hehe men nu vet jag hur lite den tål på den fronten.. Ska leta efter en bättre för luckan öppnas ibland o då regas inte stegen :S får nog bli en maxi hehe kram

2009-04-22 @ 19:29:13
URL: http://harskrivsomdetmesta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0