Aliquando et insanire iucundum est!

- Ibland är det skönt att få vara galen!
Att bara vara, göra något helt otippat och galet.. något som får folk att undra om man har "tappat" förståndet men att helt enkelt SKITA i vad fan folk säger, tycker och undrar om en! Galen.. Ja, det passar mig utmärkt :)

Solen skiner fortfarande och här sitter jag och sitter! Skulle egentligen hem till morsan en sväng men Robins "bästis" kom och då var det bara att gräva ner den planen.. F ska snart gå hem och då ska Robin badas innan han ska inta bingen. På tal om bästisar hittade jag ett super fint kort på "vårt lilla tjejgäng" som har ett ex antal år på nacken haha hade helt glömt bort dom korten men nu har ett av dom åkt in i en ram som ska pryda min byrå i sängkammaren som en påminnelse av vilka fina och underbara vänner jag har! Nä, nu ska jag fixa och dona lite innan hjärtat ska badas.
- Ha en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: elin

tack för din kommentar, skoj du gilla den. a gärna e kik på bloggen, kommer lotta ut ett porträtt imorgon :)

2009-04-02 @ 19:36:20
URL: http://fobiii.blogg.se/
Postat av: elin

Vad vill du ha ? Liknande det jag gjorde till syrran lr ?

2009-04-02 @ 20:06:20
URL: http://fobiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0