Egentid..

Yes som rubriken lyder så har jag haft lite egentid nu i några timmar. Älsklingen tog med sig Robin upp till Mellbystrand för att "snickra" lite. Paul lämnade mig vid Madde för att jag skulle dit och gulla med Anthony och dricka litta kaffe med hans mamma. Jag trodde jag visste var jag var men ack vad fel jag hade! Gick vilse på Dalhemsvägen...ILLA, ILLA! Pinsamt värre fick jag ringa och få lite vägledning så att jag hittade hem till henne haha. Vilken jäkla tur att man inte bor på den sidan! Männen i mitt liv kommer inte hem än på ett tag så nu ska leka lite med Tess som kom nyss! - Ha en fortsatt trevlig kväll på er alla.

Kommentarer
Postat av: linda

haj snäckan jag snackade med belinda o jag ska dit på söndag o hämta den =)

2009-04-10 @ 09:16:52
URL: http://liindzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0