En hoppande "död" fisk.

Jag och Robin var på väg till Ida för att gå ut med Armani för att Ida hade lite att fixa och inte kunde ta honom själv, på vägen ringde mormor och undrade om jag ville ha nyfångad spätta? - Ja tack! Klart! La på luren och ringde morsan för att kolla om hon var hemma så att hon kunde rensa möget eftersom jag inte vill befatta mig med det och tur som jag har var hon ledig idag och det passade ju utmärkt :) Stack hem till mormor och hämtade firrarna och vidare hem till morsan med mitt byte. Robin kollade in firrarna och sen gick vi in i vardagsrummet för att sätta igång en film till honom han ville se.. då VRÅLADE mamma från köket och sa att där var en firre som fortfarande levde! Vi gick ut i köket och stod alla tre över vasken när mamma petade på fisken, då hoppade den jäklen och vi höll på att skita i byxan allesammans. När den "hoppade" vred morsan sin onda arm och fick skit ont och började skrika - Ajaj! Stackars Robin började lipa för att han trodde att firren högg henne i armen :) - Vi sticker mamma, vi sticker härifrån! Det tog ett tag innan jag lyckades lugna ner honom och fått berättat att det inte var fisken som hade orsakat det onda :) Vi åt middag för en stund sedan men det blev ingen FISK ( Robin ska inte få se nyfångad fisk på ett tag ) Åt bara en pytte portion middag för att JAG ska käka firre när Robin har lagt sig :) Mmmm! Ikväll blir det film! Oh lala, äntligen ska jag få se den :) Nu ska jag mysa med Robin innan det är dags för hans bad. - Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för spettan...Den var supergod!

2009-04-16 @ 17:46:55
URL: http://mittvardagsliv.blogg.se/
Postat av: zara

haha härlig reaktion av robin ;P lämna sin mormor på de viset ;)

2009-04-17 @ 15:30:54
URL: http://harskrivsomdetmesta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0