Fantasilös rubrik.

Idag har det varit en härlig dag! Gick en runda efter att jag hade lämnat hjärtat på dagis och sen kom Madde och Anthony på kaffe. Hämtade Robin, handlade en glass åt honom och gick sen hem till grannen och kletade färg i hennes hår. Jäkligt snygg färg hon hade valt! Efter det var vi på sjukhuset med Robin och grejade..  det gick skitbra! Duktig kille man har :) Därifrån åkte vi vidare till Familia för att leta efter skor till Robin, hittade fina Fila skor till honom för ynkliga 225 pix och jag kammade hem ett par söta sommarskor för 150 som jag blev helt förälskad i! Blev en billig "skorunda" som avrundades med glass i stora lass :) Tobbe och Lina har nyss gått härifrån, Robin ligger i bingen, Paul är och solar och jag ska slänga mig på soffan och njuta av kvällen! Imorgon är det fredag och eftersom jag inte ska jobba är Robin ledig från dagis och det betyder MYS, MYS och mera MYS.
- Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0