I väntans tid..

Har precis lämnat hjärtat på dagis! SOM han har längtat efter sitt dagis nu när han har varit ledig :) Nu sitter jag och väntar på att Micke ska vakna till liv så att vi kan åka till Citygross och handla. Hittade bra skålar sist jag var där men tog bara 4 stycken så att jag hoppas att dem fortfarande finns kvar. Andra natten i rad nu som jag knappt har sovit något.. blir snart knäpp! Om jag känner min son rätt kommer han att vara helt slut när jag hämtar honom på dagis idag eftersom han har varit ledig nu ett tag så vi får väl ta oss en liten vila i eftermiddag så att man blir människa igen :) Nu ska jag röja undan här lite innan Micke kommer!
- Ha det!

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilken missvisande rubrik fröken!

"I väntans tid" såg jag och trodde att jag skulle få se att du också gick och väntade en liten knodd ^^



Hörs senare ;)

Kramisen

2009-04-14 @ 10:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0