Just nu suger det!

Innan jag börjar pladdra skänker jag en tanke åt Sabina och hennes familj. Om ni inte har varit inne på hennes blogg så tycker jag att ni ska kika på den! Den får verkligen en att börja fundera på saker och ting, man får sig en och annan tankeställare och jag har fällt många tårar.
- Vila i frid Sabina!


Just nu känner jag mig som en bomb som är på väg att explodera!
Vill hjälpa/ ställa upp/ finnas där och trösta men hur ska jag kunna göra det om jag inte "får"? Jag kan inte läsa andras tankar, känna vad någon annans hjärta och själ känner men jag kan förstå hur det måste kännas och jag kan om jag får trösta och finnas där för dig! Känner mig så jäkla hjälplös och jag vet att det inte spelar någon större roll vad jag än säger eller gör för så hade jag själv känt men snälla gå inte och bär runder på det ensam!




Robin sa att han var sugen på kanelbullar så det har varit mitt förmiddags-projekt idag. Eftersom jag var rätt så "tom" i huet igår när vi handlade så glömde jag köpa mandelspån att toppa dem med så att dom fick bli "nakna" :)

 

Nästa projekt är att slänga ihop en kladdkaka och sen har det blivit dags att hämta robin på dagis. När vi kommer hem står det städning på schemat, mitt hembiträde tog semester och åkte utomlands.. det var ett tag sedan nu... tror inte han kommer tillbaka så om det ska bli städat får jag minsann göra det själv!
- Ha en underbar dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt hembiträde stack också!! Oj, jisses.. torr du det kan vara så jävligt att de stack någonstans tillsammans??

2009-04-01 @ 14:06:33
Postat av: Anonym

hade du en "hona" då? för då kan det vara möjligt hehe

2009-04-01 @ 14:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0