Nu får det vara färdigfettat!

Nu får det räcka! Ställde mig på vågen och det var nästan så att jag höll på att dö när jag såg vad den visade.. det är ju inte så att jag inte vet att jag är stor men jag fick mig en liten chock! Jag trivs bra med mig själv och hur jag ser ut förutom att jag fortfarande ser gravid ut och att tuttarna hänger som ett par påsar... men det var väl priset jag fick betala för min underbara pojke. ( För hans skull kunde dom lika gärna hängt nere vid fötterna ) Var på Maxi i morse och inhandlade en stegräknare, ett hopprep och en massa nyttigheter.. nu blir det andra bullar! Nä Tess!, det blir ingen god glass här inte.. men käka lite för mig också vännen :)

Helgen som gick var underbar! Måndag idag.. ska dricka en kopp kaffe nu och sen ska jag ut på promenad innan det är dags att hämta ♥:t.
 - Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Tess

Du är så fin som du är! Men det viktigaste är att man ska känna sig bra (men gå inte efter vågen gumman, lyssna på kroppen och hjärtat istället!)



Men ja, nu jävlar.. Banta och komma i form igen, vi tummar på det va? Se om vi kan sätta våra gubbar i arbete och kolla våra (eller ja, min iaf) cyklar så de är i topp, så drar vi på kvällarna en runda i 3:an för kondisen ? ler

2009-04-20 @ 19:41:52
URL: http://thereseshorna.blogg.se/?tmp=0417395

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0