Tisdag 21/4

Har precis käkat lite frulle.. väntar på att Sofie ska komma. Det blir en kopp kaffe och sen ska vi ut och rasta kroppen :) Det blev en runda till igår kväll tillsammans med Tess. Har "hittat" en bra runda som tar ca: 35 minuter om man går i RASK takt och det kan ju passa utmärkt så där på kvällningen :) Köpte keso igår (örk!) vill så gärna tycka att det är gott! Köpte en som var smaksatt med ananas - passion och jag kan uppriktigt säga att jag nästan gillar den... bättre än inget när suget smyger på! Smakade päron - vanilj hos morsan och den var heller inte så tokig. Jag tycker att det ser så jäkla gott ut med keso när det ligger på ett knäcke med krydda och någon grönsak.. ska köpa hem den naturella och testa.. haha vem vet jag kanske blir ett keso-freak! - Ha en underbar dag.


Kommentarer
Postat av: Madde

Det är skit bra med keso till frukost och en halv grape.. =)

2009-04-21 @ 15:22:36
URL: http://marlenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0