Vad tusan har jag gjort?



Mitt måndags "förmiddags-projekt"!  ( Bry er inte om mina dubbelhakor ) :)
Som det kan sluta när man är rastlös och får syn på en sax.. jisses! Paul kommer att dö.. eller ja det va väl lite att ta i  men jag kommer nog att bli ensamstående efter detta påhittet haha. Med lite smink i huet så ser det nog genast lite bättre ut, pojkar brukar ju inte sminka sig om man säger så...
Måndag idag som sagt! Robin är på dagis och jag ska påbörja mitt andra förmiddags-projekt.. Klä om en lampskärm! Hittade ett super snyggt tyg som kommer att bli perfekt. Helgen som gick var super trevlig på alla sätt och vis, tack så mycket, det jag behövde verkligen :) Nä, nu har jag inte tid att sitta här längre.
 - Ha en underbar dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0