16/8

Halloj. Sitter här och tråkar! Är helt slut i huet, har knappt sovit något dom tre sista nätterna. Igår la jag mig redan 22.40 och precis när jag höll på att somna började min ena grannes hund "gråta". När den hade ylat i 20 minuter fick jag spel! Drog på mig min morgonrock och gick ut i trädgården.. då kom grannen hem. Jäkla tur!

Mina älsklingar är i Påarp och donar, själv ska jag snart börja laga middag. Idag blir det kycklingfilé och... någonting. Jobbar ett morgonpass i morgon och sen är jag ledig till torsdag. Mäklaren skulle höra av sig imorgon eller på tisdag efter att hon hade snacka med dom andra som var på visningen så att vi får reda på om det finns fler som är intresserade och isåfall vad budgivningen ligger på. SPÄNNANDE! Nä, nu har jag annat att göra!
- Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0