Alone.

Männen i mitt liv har åkt iväg en sväng för att fixa lite saker.
Har precis hällt upp ett glas vin, njuter av lugnet och lyssnar på lite go musik. Just nu:



En "bankdam" ringde sent i eftermiddags och undrade lite angående mötet Paul ska på imorgon. Hon skulle ringa mäklaren och prata lite med henne och återkomma imorgon när det var gjort. Mäklaren trodde inte det skulle vara några problem med våra "problem" och bankdamen lät positiv så nu är det bara att hoppas på det bästa, håll alla tummar och tår för oss imorgon! Jag tror verkligen på att allt som sker har en meningen och jag hoppas att detta huset är menat för oss. Jag älskar det!!!! Nog om huset, nu ska jag fixa och trixa lite innan mina älsklingar kommer hem. - Ha en skön kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0