Baka baka liten kaka!

Degjäsning på gång, ska baka kanelbullar och vaniljbullar. Har nyss varit inne hos grannen och lånat lite plåtar och snackat lite skit. Tråkigt väder idag igen.. rena rama höstvädret! Robin hade utegångsförbud igår och jag får väl säga att det gick bra! Alla kompisarna var och knackade på och det stack i Robin när han inte fick gå ut. Det första han sa idag när han vaknade var: Får jag gå ut idag mamma?! Hittar jag honom ute på parkeringen igen får han stanna inne i två dagar nästa gång och det är han inte intresserad av så jag hoppas han har lärt sig sin läxa :) Nu har jag inte tid att sitta här och sitta nu väntar mina bullar! - Ha en trevlig tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0