Onsdagen den 26:e Augusti

God morgon, sovit gott? Det har jag! Sover som bäst när det regnar och det finns nog inte något som är bättre än att vakna och känna sig totalt utvilad och pigg, speciellt om man har barn. Lämnar hjärtat på dagis 8.30 och sen ska jag hem och fixa lite innan jag bussar hem till Marie. Åker till Ullared vid 13-tiden och denna gången hoppas jag att där finns en massa till Robin. Mormor är snäll och hämtar Robin på dagis och har honom till Paul kommer hem, är så glad att jag har henne för hur tusan skulle jag klarat mig utan henne och all hennes hjälp?! Mormor du är en klippa! Nä, nu är det dags att göra Robin färdig för dagis. - Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0