Höstväder!

Försov mig en smula i morse och vaknade till ösregn och åskväder. Fick på mig gummistövlar och regnjacka och traskade iväg till jobb. Har varit en seg dag på jobb idag och det ska bli riktigt skönt att få vara ledig imorgon och på onsdag! Mitt lilla hjärta ligger utslagen i soffan, han ska få sova 10 minuter till innan jag väcker honom. Han är alltid lika trött när det är måndag och helgen är förbi. Robin har "utegångsförbud" i dag! Pojken han leker mest med här hemma tycker att det är kul att leka på parkeringen av någon anledning och givetvis hänger Robin på... har sagt åt honom hur många gånger som helst att han inte får lov att vara där men igår hittade jag honom där igen!
- Utegångsförbud! När kvällen kom och han satt och mös i soffan bad han mig snällt att inte berätta för fröknarna på dagis om vad han hade gjort och att han skulle få utegångsförbud... hmmm, dom har han minsann respekt för :) Synd att det är skitväder idag för det hade känts hårdare för honom om det var fint. Jag hoppas att detta funkar så att han slutar att vara ute på parkeringen! Nu ska jag laga middag - fläskfilé, pommes, sallad och någon god sås. - Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0