Huset

Var på visningen vi har väntat på så länge igår och det kändes så jäkla rätt, detta huset vill vi ha! Lånelöftet är klart men det finns lite annat vi vill snacka med banken om så vi har fått tid till ett möte den 20:e. Nu känns det pirrigt vill jag lova!

Robin är hemma hos en kompis och leker.. känns konstigt att inte ha hemmet fullt av ungar för det brukar vara här dom är och leker, måste få säga att det känns skönt! Ska jobba kväll idag, ledig i morgon och sen jobbar jag till måndag. Har min sista schemalagda dag den 20:e och sen är det slut på lyxen. (Tillbaka till timmandet) Nu ska jag dona lite här hemma innan det är dags att jobba. - Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Tess

I want intel! NAO B*ITCH :P

JPGs or it never happened! ;)



PUSS, saknar er! :(

2009-08-14 @ 09:51:39
URL: http://thereseshorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0