Lite irriterad!

Trodde att jag skulle vara ledig imorgon men sen insåg jag att jag har kollat på fel rad på schemat! I det verkliga livet har jag nu FYRA jobbedagar framför mig innan jag har min sköna 3 dagars vila, grrr. Skönt att detta ursäkta mitt ordval.. BAJS schema snart är över! Längtar som en galning till nästa vecka då det är dags för husvisningen och jag hoppas innerligt att detta är "vårt hus", vill inget hellre än att komma härifrån.
Hade ett litet snack med en av mina grannar igår som inte är klok för fem öre, paranoid till tusen, ljuger för att försöka vända grannarna emot varandra och igår kändes det obehagligt när vi stod där och pratade, tror banne mig att hon har någon form av störning!
I porten brevid oss bor allas lilla "älskling" som tror att hon äger området och som beter sig som en liten "terrorsist". Hon hatar sin granne ovanpå henne och gör allt för att dom ska flytta därifrån.. allt från att slå soppåsar på dem till att spotta på deras dotter...
Oss har hon hatat sen vi flyttade in, varför vet jag inte riktigt men den bjuder jag på!
I porten på andra sidan om oss bor det pundare som går runt höga som höghus mesta delen av dagen som tycker att det är helt ok att lära barn att man inte får slå små flickor men när dom är större är det helt ok! Va fan! Jag har fått nog, Ta mig härifrån!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0