Lördag

Sitter och dricker kaffe, har nyss gått upp. Ska snart cykla upp till Maxi och handla lite. Idag ska vi på bröllopsfest hos Jenny och Björn. Var på Väla igår och handlade och tro det eller ej men idag ska jag ha klänning på mig! Har inte haft klänning sen avslutningen i 6:an.. hatar klänningar! Mormor ska ha Robin i natt och svärmor är snäll som både kör ut oss och sen hämtar oss i Östra. Ska bli kul detta!

Vi har hittat ett hus som vi har bokat visning på men tyvärr dröjer det 2 veckor innan vi får se det. Det ligger helt underbart, är perfekt i storlek och har mycket av det som vi gillar. Visar det sig att huset har "det" som det ser ut att ha känns det som om vi har letat klart :) Längtar till visningen (känner mig som ett barn i en godisaffär) är helt salig! Nog om detta, nu ska jag hoppa in i duschen! - Ha en underbar lördag!

Kommentarer
Postat av: madde

ni får ha det så super skoj ikväll.. kram

2009-08-01 @ 17:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0