Sovmorgon.

Idag sov jag och mitt lilla hjärtegull till 10.10, riktigt gott!
Imorgon är det äntligen dags att få kolla på huset, önskar att denna tisdagen bara susar förbi :) Ska snart upp till affären och handla lite, möta Daniella och sen kommer Tanja och Emil. Mimi och hennes systerdotter skulle nog också komma förbi en sväng men när är inte bestämt. Idag blir det kafferep med andra ord. Städade och hade mig igår men idag ser det likadant ut som innan städningen igår.. så jäkla trött på detta städandet. Robin och hans kompisar springer här in och ut hela dagarna och det börjar kännas som om mitt hem är en fritidsgård. Nu ska ungarna ut för nu ska vi och handla! - Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0