Torsdag

Sitter här och tråkar. Robin är ute och leker. Finns en massa att göra här hemma men jag orkar inte. Känner mig trött och hängig, tror jag håller på att bli förkyld... är helt igentäppt i ena borren! Vad här hänt idag då? Inte mycket. Var iväg och handlade lite mat och en ny bok i förmiddags och det är i stort sätt vad jag har gjort idag.

Var i Ullared igår med Marie och hennes man. Spenderade 2300 och därmed blev det den billigaste rundan till Ullared någonsin för min del. Fanns mest skit om jag ska vara ärlig. Köpte 7 stycken tröjor till Robin, nytt regnställ, 3 pyjamaser, kallingar, strumpor och tre fina tavlor med djurmotiv som han ska ha på sitt rum. Handlade lite bra-att-ha saker till hushållet, ett nytt xbox spel, två par joggingbyxor, gardiner och en löpare till mamsen som tack för att hon hämtade Robin på dagis och hade honom i stället för mormor som blev sjuk. Ja läs och häpna!, Emma köpte INGA gardiner till sig själv :) Strongt!

Robin är ledig imorgon så jag har lovat honom att vi ska spela xbox och mysa ikväll. Ska jobba ett morgonpass på lördag och på kvällen ska vi på födelsedagsfest hos Martin och Tobbe. Jobbar på söndag så det blir en nykter fest för min del men det blir säkert kul ändå. Nä, om man skulle ta tag i sin röra?!  - Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0