Fredag

Idag är det en sån dag, ni vet.. när man känner sig lite wild and crazy och får för sig en massa "dumma" saker. Adrenalinet pumpar och om jag ska vara ärlig känner jag mig rent galen! Lätta på hjärtat idag och fick ur mig ett och annat och det känns bra. Det känns som om mina dagar går ut på att vänta.. vänta på att dom ringer från jobb, vänta på att få klartecken, vänta på ditten och datten. En massa väntande. Är så himla trött på detta väntande. Vad gör man åt detta då? Man försöker koncentrerar sig på annat och när det inte finns så mycket annat att koncentrera sig på, det är då man blir lite koko! Nu ska jag fixa och dona här hemma innan allt mitt vett lämnar kroppen.
- Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Kjell-Arne

De blir Bjuvsfestivalen, hela helgen mycket bra underhålling för Baran å Vuksna

2009-08-28 @ 16:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0