Dasspapper, upplöst kanelbulle och snö.

Det är riktigt jobbigt att få slut på dasspapper när man är superförkyld och ännu jobbigare är det att gå och handla när man helst av allt vill stanna inne.  Idag är det ingen bra dag.. mår illa heeela tiden och numera vet jag hur en "upplöst" kanelbulle ser ut och till råga på allt har jag fått en enorm huvudvärk! Detta blev ett riktigt gnälligt inlägg.. Något som är väldigt mysigt däremot är att det  snöar.



Hoppas att det håller i sig och att det blir liggande! Plutten blev nyss hämtad av farmor och jag hörde hur glad han blev när han kom ut på gården och såg snön falla. Nu ska jag ta hand om min tvätt och dona lite innan det är dags att gå till jobb. - Ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0