22:e December

Är det bara jag som tycker att denna månaden har sprungit förbi? Om två dagar är det julafton! Robin är lite orolig över att vi inte har någon skorsten, hur ska tomten komma in? Som vanligt har en mamma svar på tal och lugnar ner honom: Tomten kommer in på samma sätt som vi - genom dörren. Det var ju tur!, sa robin. Har inte hunnit dra in julgranen ännu så det blir kvällsgörat för vår del idag. Marie kommer förbi en sväng lite senare på fika och skitsnack! För övrigt händer det inte så mycket mer idag.

Har känt av bebis lite då och då.. små buffar och rörelser men igår kväll när jag la i sofan och tittade på film kändes det som om bebis gymnastiserade, den snurrade och hade sig och det kändes helt underbart! Ställde mig på vågen efter många om och men idag för att kolla hur mycket jag hade gått upp och det var inte så mycket, ynka 0,5 kg... fortsätter det så här är jag "nöjd"! Har fått mjölknojja, plötsligt känner jag ett enormt mjölksug och kan lätt dricka 3 glas på raken.. jag som i vanliga fall inte är så speciellt förtjust i mjölk! Undrar vad som kommer näst :)
- Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

De är kul om de blir en Dotter, men när är det tid?? GOD JUL PÅ ER ALLA Vh Kjell i Bjuv(maggans före detta)

2009-12-22 @ 16:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0