Hej o hå!

Tisdag.. uttråkad så att det kryper i hela kroppen på mig..

Igår var vi iväg och kollade på nya brillor till mig, hittade ett par som jag gillade direkt när vi kom in i affären och fick en tid till en synundersökning nästa vecka. Måste verkligen ha ett par nya brillor eftersom jag inte kan ha mina linser längre! I förrgår kände jag inte bebis röra sig en enda gång och det satt igång en jäkla oro men det löste vi genom att köpa en "hjärtljuds-manick" och igår stillades oron när vi fick höra det älskade galopperande hjärtljudet. Manicken är helt klart värd varenda spänn! Självklart buffar bebis extra mycket idag och det är väl för att påminna en om att man många gånger är fjöntig och oroar sig alldeles för mycket i onödan men så blir det väl när det ibland sker saker som man inte räknat med..
Nu ska jag rymma upp i köket, lista ut vad vi ska ha till middag och vika en massa tvätt... roligt nästan jämt! - Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0