Helgen

har varit ett enda stort kalas! Igår firades vår lillkille och idag firades både Paul och Robin. Idag blir min älskling 31, grattis min underbaraste. Igår fick Robin inte mindre än 9 stycken paket med Ben 10 saker och sitt/sina allra första "djur" - vandrande pinnar! Ganska läskiga dom dära pinnarna om jag får säga mitt men hellre det än en kanin eller hund. När kalaset var över följde Robin med gamlamormor hem för att sova över där. Jag och Paul passade på att åka ner till stan och käka när allt stök var över, hamnade på ett gammalt ställe med nya ägare och nytt koncept.. maten var riiiiktigt god! Åkte hem mätta och belåtna, kollade på en film och sen somnade vi gott. Så blev det söndag och dags för kalas nummer 2!. Idag fick Robin en bilbana, en starwars tröja, Ben 10 handuk och en stor racerbil.. snacka om att vår lille herre är nöjd! Hade tänkt ut en bra present till Paul men det visade sig att han inte var så intresserad av att få en sån.. tur att jag frågade innan jag handlade men han gick inte lottlös för han fick go parfym, pengar och en annan sak som är väldigt bra för hela familjen. Tack alla som var med och firade!

Så här ser en nöjd Robin ut:


Nu ska vi käka något och sen blir det mys för hela slanten.
- Ha en fortsatt skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Var käka ni ?

2009-12-20 @ 22:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0