Måndag v. 51

Robin är fortfarande inte helt kry så idag har vi roat oss med att baka kanelbullar! Visste att mina köksluckor behövde en uppfräschning men idag insåg jag att dom verkligen måste skuras ner så det är vad jag ska ta itu med om en stund och efter det ska jag laga middag. Denna veckan kommer det att hända lite saker för omväxlingens skull.. ska jobba imorgon och på onsdag, torsdag blir lugn (än så länge), på fredag ska det förberedas en massa för Robins kalas, på lördag är det kalas och lika så på söndag. Fick inte tag i någon lokal så vi får lösa det genom att dela upp släktskaran och köra två kalas istället.. lite trist men det blir nog bra ändå! Nu ska jag ta fram mina vänner och gå loss på köket. - Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0