som en gåva från ovan

Har varit sugen på smörgåstårta en längre tid och idag ringde mamsen för att meddela att hon minsann hade slängt ihop smörgåstårtor och att Paul kunde komma och hämta efter jobb om vi ville ha.. OM vi vill??? Paul blev lika glad som jag och ska köra inom mamsen när han slutar så vi kan smaska på god smörgåstårta och mysa en massa ikväll. Jobbade några timmar idag och det var ingen höjdare.. tur att mamma ringde och hade goda nyheter för det var nog det som fick mig att orka genom timmarna. Tänk vad en bit smörgåstårta kan göra! Tack mamma!! Nu ska jag lägga mitt lilla ♥ och sen ska jag bädda ner mig i soffan, glo på tv och vänta på att mannen i mitt liv kommer hem.
- Ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0