Torsdag

Har nyss varit hos läkaren med min lilla sjukling. Virus löd domen och fick hostmedicin utskriven.. Nu är Robin ledsen för att han missar luciafirandet imorgon på dagis men det finns inte så mycket att göra åt det. Min lilla stackare! Ska jobba ett morgonpass imorgon men om han inte har blivit något bättre till i kväll får dom helt enkelt ringa in någon annan istället för det känns inte speciellt rättvist att låta mormor ta hand om min sjukling när han är så här dålig. Torsdag - veckans "magiska dag", idag går vi in i vecka 14!

Vecka 14

Fostret har blivit ungefär 9 cm långt och väger ungefär 43 gram. Nu börjar fostret få sitt första hår på kroppen som kommer att hjälpa till att hålla temperaturen. Det kommer efter ett tag att täcka huden men försvinner innan födseln. Öronen har kommit på plats och ser mänskliga ut.


Otroligt och helt underbart!

Nu ska jag försöka få Robin till att äta något. - Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0