Torsdag!

Var och handlade imorse när jag hade lämnat Robin på dagis.. pallade inte gå hem med påsarna så jag gick och ställde mig vid busshållsplatsen. Två minuter senare kom det en kille/man med värsta flinet i hela ansiktet,  känner jag honom tänkte jag tyst för mig själv?! Nej det gjorde jag inte men det visade sig vara en väldigt trevlig prick! Ibland träffar man super trevliga människor där man minst anar! Blev inringd så jag ska jobba kväll idag men innan dess ska jag städa, duscha, hem till Madde en sväng, hämta Robin och lämna honom hos mormor. Fredag imorgon och sen är det äntligen helg igen. Hoppas att denna helgen går ännu snabbare än vad den brukar för att på måndag ska jag göra något som förhoppningsvis blir helt underbart! Nu måste jag sätta fart så att jag hinner med att göra det som ska göras.
- Ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0