26/2

Torsdag..
Har inte gjort ett jota idag bortsett från att städa och tvätta. Imorgon ska jag iväg med Micke och Tess så att jag får hemhandlat lite mat. Eventuellt blir det en tripp till Danmark också :) Jag är sugen på att flytta. (blir trött på mig själv), trivs jätte bra här men jag behöver mer plats för saker och ting! Blir snart galen. Nu har jag gått genom alla grejer och kastat allt onödigt skit man samlar på sig men har fortfarande för lite plats....
Har precis käkat, hämtmat blev det idag. Robin är ledig från dagis i morgon och det innebär att det blir mer och längre gos ikväll än vad det brukar bli på veckodagarna men innan vi myser till det ska vi hem till Micke och Tess en snabb runda. När Robin har lagt sig blir det film, närmare bestämt denna:
  - Ha en fortsatt trevlig kväll!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0