4/2- 2009

Hejsan hoppsan!
Då var snart denna dagen över. I dag har vi inte gjort något speciellt. Trodde att Robin skulle vilja gå ut en runda i snön men inte det nej... så vi bakade lite chokladbollar i stället och var uppskattat. Fy bubblan vad det är räligt med hemmagjorda, åt en och det fick banne mig räcka! Känns som om jag ska krypa ur mitt skinn, har inte jobbat på 12 dagar.. får snart spader! Shit! Höll nyss på att skita ner mig! Haha. Sååå rädd jag blev! Fick/ hade strömavbrott som varade i typ 4 sekunder och sen satte allt igång igen :) Tur att inlägget sparades så att jag slapp skriva om möget! Nä, nu ska jag fixa lite varm choklad och glo lite på tv innan sängen kallar. - Natti natti!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0