En lycklig liten kille.

 Robin i morse när vi traskade iväg till dagis. 

- Kan vi åka pulka idag mamma?
- Snälla, snälla.. jag gör vad som helst!
Haha den sista har han börjat köra med flitigt nu på sistone :)
Klart att vi ska åka pulka! Får pälsa på mig varma kläder innan jag hämtar Robin så att vi kan sticka iväg direkt efter dagis, man kan ju hoppas att där ligger kvar lite snö på backarna iaf. Nu ska det röjas undan och dammsugas här hemma, sen ska jag iväg och handla en blomma till Robins förskollärarinna eftersom hon ska gå på mammaledighet och kommer mest troligt inte att ha Robin något mera efter detta. Ska sanningen fram tycker jag att det känns hemskt att hon ska gå på ledighet eftersom hon är den ende som är kvar av dom som Robin hade från början :( Tråkigt för vår del men samtidigt önskar vi henne lycka till med bebisen och tycker att det är kul för hennes skull. Nä, nu är det  dags att lätta på rumpsteken och göra någon nytta! - Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: madde

va fiin bild=)

han har blivit så stor=)

2009-02-05 @ 16:34:59
URL: http://marlenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0