Lördag, söndag och måndag

I lördags hade vi ju vår lilla klapp-jakt och det var skoj!
Lite senare på kvällen kom det hit lite vänner och förfesten kunde börja... kom ner i stan, tro det eller ej - Nykter! Första gången jag har gått ut utan att vara snurrig i planeten och inte gripits av panik haha, kul hade jag också MEN det är fortfarande roligare när man är på lyset :) Innan det var dags att åka hem skulle det givetvis intas lite nattamat så vi beställde, fick vår mat och när vi satt där och käka började en jäkla siren tjuta och någon sa något på knackig svenska som man inte kunde tyda... vi vände oss om och då möttes vi av en megafon med inbygd siren som dom hade som en sorts kommunikationsmedel att skrika ut nummerna på matbeställningarna... först trodde jag att det var ett skämt men dom var verkligen gravallvarliga haha. I går gjorde vi inte mycket. Robin kom hem vid 14-tiden och då skulle det givetvis spelas xbox! På kvällen blev det en massa mys och gos med lilleman innan han skulle läggas. Såg filmen Jumper och den var häftig! Tänk om man kunde göra så.. bara för en dag :) Idag när jag hade lämnat Robin på dagis hojade jag iväg till Husensjö till Annika och frullade med henne. Tusan vad det blåste.. på vägen dit var det inte så farligt men det tog hela 35 minuter att ta sig hem därifrån. Kommer säkert att få hjärnhinneinflammation efter den turen! Ja det var helgen i korta drag och lite om i dag.
Här har ni en bild på mina klappar jag kammade hem!
 - Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Någon hade fantasti iallafall, svampar & ananas :P

2009-02-02 @ 14:24:59
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: Sanne

Yes det va jag som hade lite fantasi för 1 gångs skull haha

2009-02-02 @ 23:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0