så var det dags....

att uppdatera. I lördags var det ju alla ♥:ns dag. Bestämde mig för att gå ut en runda och vägarna ledde mig till Brohult, tänkte: va fan.. här har jag ju aldrig varit! Gick och "utforskade" i min lilla egna värld, gick genom en tunnel och innan jag visste ordet av det så hade jag gått vilse... - HJÄÄÄLP! OMG! Haha, så här efteråt kan man ju skratta gott åt det men jag var verkligen skraj. Fick mig en bra runda på 1½ timme iaf innan jag hittade hem till morsan :) Var ju barnlediga i lördags så att först blev det käk här hemma med två andra par och efter det stack vi och bowlade. Alkohol och bowling är ingen bra kombination... Paul blev rund under skorna och inte lite, bedömningsförmågan var inte på topp direkt han trillade nästan in i grannens bana ( så kan det gå när ens gamla klasskompis står i baren ) Nästa gång får det bli i nyktert tillstånd!

Jobbade i måndags och det var riktigt skönt! Igår hände det inte ett jota. Micke och Therese var här en runda och fikade i eftermiddags och det är väl i stort sett vad som hänt i dag. Nu ska jag ta en dusch och sen är det Halv åtta hos mig som gäller. - Ha det!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, ja jag har väldigt dåligt lokalsinne så det där känner jag igen. Man blir ju svettig när man inte vet vart man är :S Tur att allt slutade bra - att du kom hem och hade en trevlig kväll :)



Tack så mycket för kommentaren på min blogg, det värmer. Kika gärna in fler gånger :)

2009-02-19 @ 08:19:06
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0