Fredag

Tjabba, tjena, hallå. Håller på att tvätta.. inget nådigt tvättberg som väntar. Världen är liten! I sommras befann jag mig på vår parkering och där från ingenstanns dök Micke (en gammal klass kompis) upp. Det visade sig att han bor på samma område som oss, det var skoj att träffa honom. Kom att tänka på honom häromdan och tänkte att jag skulle kolla om han hade facebook men eftersom jag inte kom på vad han hette i efternamn var det svårt. Loggade in på facebook i onsdags och *poff* så hade han addat mig haha. Snackade igår och kom överens om att vi skulle ta en fika idag. Ska bli kul att träffa honom och få reda på vad han har grejat med.

Ska in till min kära granne i kväll och få lite hjälp med min jäkla maskeradutstyrsel så att den blir klar. Det är i morgon Annika ska ha sin 25-års fest och det ska bli kul. Ska vara där 17.30  så det blir att lämna Robin tidigt hos mormor i morgon.
Jaja, det var allt för denna gången! - Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe ja :) Ja fredrik har handen o jag har foten, ett rent helsike o få hans avtryck men vi lyckades hehe

2009-02-06 @ 18:00:48
Postat av: madde

Du har blivit utmanad=)

2009-02-08 @ 09:33:30
URL: http://marlenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0