Utmanad

av Madde...
- Gå till den sjätte mappen i Dina bilder och välj därefter den sjätte bilden
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den
- Invitera 6 st att vara med på utmaningen
- Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade

Emma utmanar följande:
· Morsan
· Kusin vitamin
· Mimi
· Mia
· Linda
· Syrran

 Denna bilden blev det:

Det är en bild från hjärtats 30års fest på mig, Jenny och syrran.. eller ja det var meningen att det skulle bli det men fotografen var lite för full :)
I lördags var vi på maskeradfesten och det var väldigt trevligt. God mat, trevligt folk och en massa kuligheter bjöds det på. Väntar på att jag ska få lite fler bilder av Annika och när jag har fått det så lägger jag upp några här inne. Ska iväg och hämta mitt lilla ♥ på dagis nu. - Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Har 2 mappar i datan så kan inte bli utmanad haha

2009-02-10 @ 15:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0