Fortfarande onsdag...

Har precis kollat på The Pursuit of happyness och bölat som en nörd i min ensamhet! Man ska vara glad över det man har och verkligen visa sin uppskattning för saker och ting. Sitter här och skäms över mig själv när man tänker på vad man "piper" över ibland... korkat!

Februari kommer att ha en del att bjuda på..
•Annika fyller 25 och ska ställa till med maskeradfest, hmmm..vad ska vi vara denna gången då?! Det måste snart listas ut så att man har den biten ur världen!
•?!?!??!?! (Surprise)
Lady Gaga kommer visst till Gislaved (av alla ställen!) den 21 februari och det tänker jag inte missa!!

Nä du!, nu ska jag dra täcket över huet!




Kommentarer
Postat av: madde

heej=) Visst är filmen skit bra=) Den och sex and the city var förra årets favoriter=)

2009-01-20 @ 11:44:53
URL: http://marlenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0