Helvete!

Igår fick jag virus på den nya datorn, 2 stycken jäkla trojanska hästar. Fick lägga om hela datan så nu har jag ingen internetanslutning eftersom jag inte förstår mig på sån´t!!! Lucky me att det kommer hit datakunniga folk till oss i dag som kan fixa den biten!

I dag blir Robin blir hämtad vid 16.30 av farmor och farfar som ska ha honom över natten för första gången. Han tycker att det är spännande att ska få sova där och har redan bestämt sig för vilka saker han vill ta med sig dit :)

Vid 17-tiden kommer lite släktingar och grannen hit för att  köra vår lilla klappjakt som kommer att bli hysteriskt kul! Det ska umgås, vinas och snackas en massa skit. Lite senare ikväll kommer lite fler vänner hit och förfestar innan vi drar vidare till stan, jag är sugen på att ta en tura innan vi går ut så vi får se vad dom andra säger om det....

Kom att tänka på Annika den gången hon fick håret avrakat och det hade växt ut en bit., Beccan målade mustasch på henne och hon hade satt på sig stora solglasögon, fan hon såg verkligen ut som Gunther!
Haha!, med detta säger jag: Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: madde

Hoppas ni får skoj ikväll=)

2009-01-31 @ 16:12:17
URL: http://marlenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0