Jag ljög!

Vem tusan försökte jag lura? Jag vet inte hur jag ska bära mig åt för att lägga in videoklippen... här kommer lite bilder istället på dom koncentrerade männen som spelade wii, måste säga att jag aldrig har sett dem så koncentrerade som igår.
 
Synd bara att jag inte begriper hur man lägger in videoklipp för dom var super kuliga!! Dom spelade barnspel och det dem gjorde med händerna och ansiktena såg ut som allt annat än att dem spelade...hehe. Nu väntar vi på att Paul ska komma hem sen ska vi ut till Åstorp igen. Idag ska det fixas på deras ena dass... golvet ska blandannat  "flytas".. vad det nu innebär.. I morgon ska jag jobba, Robin ska till tandis och det är väl i stort sett hur min morgondag ser ut änsålänge... - Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0