Måndag

Dagen började bra, sovmorgon, mys med Robin och solsken... just nu i detta ögonblicket känns det som det inte kunde bli bättre förrutom att Paul också kunde varit hemma :)
Igår fick Sivan en liten bebis MEN den var dödfödd! Den var så söööt! Stackars Siv sprang runder och letade efter sin bebba och fattade ingenting...usch tur att ögonen inte var öppna på det lilla livet för då hade jag garanterat bölat! Dom ska göra ett nytt försök nästa gång Siv löper. Ja, så kan det gå...
Idag ska vi ut till Åstorp och umgås med släkten. Spela spel, käka pizza och bara vara! Imorgon är det äntligen den sista helgdagen sen återgår allt till det "normala" igen och det ska bli skönt! Ska jobba på onsdag sen har jag inget mer inbokat jobb denna veckan, som det ser ut just nu. Nu ska jag fixa till lite frukost till mig och lillkillen sen ska jag röja i köksskåpen! - Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: fanny

hej hej

2009-01-06 @ 10:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0