Onsdag

Hejsan hej!
I dag har jag och Robin bakat:

 

Morsan, Tessan och kidsen kom hit och fikade med oss sen lekte ungarna med varenda pinal på Robins rum, jodå...det såg ut som ••• men dom hade kul :)
 

      

Av slumpen fick jag idag reda på något som jag helst inte hade velat veta om...hmmmm...nu sitter jag i en jäkla hopplös sits igen.. BRA EMMA!! - Not! Mamma och Tessan: Tänk inte ens på att skriva någon kommentar om det här inne eftersom det finns fler än ni som läser min blogg :/

Igår var vi och handlade till "klappjakten" så nu är det färdigt! På lördag kommer hysterin att äga rum hemma hos oss med lite släkt och vänner. Efter ståhejet är vi barnlediga och då ska det partas :) Jag vill ha sol och sommar nu, gud vad jag längtar efter lite värme! Är grått och tråkigt varenda dag och jag är trött hela tiden. Fan vad skönt det hade varit att vakna till fågelkvitter och soligt väder, jag längtar! Nä, nu ska jag kolla på film med hjärtat.
- Go´natt!

Kommentarer
Postat av: madde

Mmmm bullarna såg goda ut=)

2009-01-28 @ 22:16:39
URL: http://marlenka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom var goda! Johanna tackar så mkt...

2009-01-28 @ 22:43:26
Postat av: linda

oooh vad gott då kommer du till maj i helgen o bakar kanelbullar ahha =)

2009-01-30 @ 11:21:57
URL: http://liindzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0