Torsdag och fredag

Igår var jag och Paul på möte...kommer inte att yttra mig så mycket mer om det just nu men jag kan ju säga som så här att det var det konstigaste och dummaste jag varit med om!
Hämtade Robin på dagis sen var vi hemma hos mormor en sväng och tittade till henne, hon är inte så kry. Efter det hämtade mamma och Tessan upp vårt lilla hjärta och hade honom medan vi åkte och handlade hem lite. Drack en kopp kaffe med mamsen innan vi åkte hem därifrån. Kvällen var lugn och sansad... mys och gos i soffan med lilleman. När "store man" kom hem kollade vi på dom sista avsnitten av Lost som han hade missat så nu är vi redo för att möta den nya säsongen som snart drar igång! Gud vad jag längtar, ÄLSKAR lost!
Nu sitter jag här och sitter,  ska jobba kväll idag och har fått en go´runda: 14-21 med andra ord slipper jag rapporten :) Nu ska jag göra lite nytta här hemma.
- Ha en underbar fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0