090730

Hallå. Var iväg igår och skulle handla något att ha på mig på lördag men hittade inte ett skit så jag får fortsätta leta imorgon och då MÅSTE jag hitta något. När vi körde från Familia körde vi hem till min moster en sväng och då var där en dam som bodde i gatan efter henne som skulle sälja sitt hus, öppen som hon var erbjöd hon oss en rundtur i hennes hus. Huset var 88 kvm och jag måste säga att det var dom bäst planerade 88 kvm jag har skådat men jag har inga planer på att flytta till Åstorp men man ska aldrig säga aldrig.. vem vet?! Det kanske slutar med att det är just där vi hittar vårt lilla drömhus.

Skitväder, regnet öser ner! Robin sitter och myser i soffan och jag fixar med tvätt.. Känns som jag inte gör annat än att tvätta, tvätta och tvätta. Lortgrisar. Lämnar Robin på dagis 12.30, jobbar kväll idag. Jobbar ett morgonpass imorgon och sen är jag ledig hela helgen! Min enda hela lediga helg under denna sommaren så jag ska njuta till 100. Nä, nu får det vara färdigbloggat för denna gången. - Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0