Action..

är ordet som beskriver gårdagens jobbedag ganska bra: Höga åsksmällar, inbrott hos vårdtagare, ( mitt på ljusa dan! ) spårningshundar, polisförhör m.m. Kändes som om dagen ALDRIG skulle ta slut. Fan vad det är skönt att ha ledig dag idag! Min lediga dag har än så länge bestått av mys med Robin men nu är han ute och leker och jag ska ta mig i kragen och ta hand om städningen som jag har ignorerat nu i en veckas tid. När städningen är avklarad är det tänkt att vi ska gå hem till morsan på fika och gulla med valparna. Nu ska jag sätta fart på fläsket och Mr dammsugare!
- Ha en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: linda

ja en som vi vet helt hundra =) vill ni ha ?

2009-07-09 @ 13:24:21
URL: http://liindzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0