Fredag 3/7 = ledig dag!

Var på banken i morse och fixade med vårt "huskonto". Därefter körde Paul mig till ett bageri så att jag kunde handla frulle och kaffe åt mig och Ida. Jäkla sätt att bjuda hem en och inte ha en kaffekokare haha. Efter frukost, skitsnack och en promenad med Armani körde Ida ner mig i stan där jag skulle möta upp Tess och hennes kompis. Gick till mitt favoritglass ställe och handlade en smarrig glass, satt i solen och gotta oss och innan vi åkte hem var vi inom och beställde en ny telefon till Tess. Tackar mormor för hjälpen med Robin, kände verkligen att jag behövde hitta på något. Robin har nyss badat i poolen och när Paul kommer hem ska vi iväg och handla lite grillsaker, köra ner till stranden och ta ett kvällsdopp, grilla på stranden, ha det mysigt och bara vara. Nu kom hjärtat hem så nu bär det av! - Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0