Gul vattenmelon

Sitter och knaprar på gul vattenmelon. Smakar precis likadant som den röda! Väntar bara på att tiden ska gå.. börjar jobba 14. Helst av allt skulle jag vilja slänga mig i Robins pool och ligga där och flyta runder bara, gud vad det är varmt! Morsan var duktig och gjorde flädersaft till oss och jag har varit duktig på att förbruka den så jag tänkte att jag skulle flörta med henne och skaffa lite mer blommor så att hon kan göra lite mer och denna gången ska jag vara med så att jag lär mig hur man gör. Hemmagjord flädersaft is tha shit! Nä, nu ska jag dona lite och sen är det dags att sticka till jobb. - Ha det!

Kommentarer
Postat av: Madde

jag har recept till flädersaft=) om du vill ha!

2009-07-01 @ 15:57:34
Postat av: Anneli/Mamma

Jag har redan varsin ny laddning på G här hemma L

2009-07-02 @ 14:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0