Ice age 3.

Rolig, söt, bra..  den var kanon! Tror faktiskt att vi mös lika mycket alla tre :)  Jobbar ett morgonpass i morgon och på torsdag är jag ledig. Längtar till torsdag! Det tar emot att gå till jobb just nu, om jag ska uttrycka mig milt suger det! Ingenting är som det "ska" vara på det stället. Massa jidder och skitsnack, folk som beblandar sig i saker dom inte har med att göra osv. fan vad jag är trött på det stället just nu! Det är så himla tråkigt när man känner så där... vill bara att det ska vara som "vanligt" igen. Det ska vara roligt att gå till jobb! Nä, nu ska vi slänga oss på soffan och kolla på The Hangover och sen är det läggdags! - Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0